השלימה, בימים אלו, פרויקט מקיף לשדרוג תשתיות אבטחת המידע שלה. הפרויקט מספק הגנה מלאה על כלל היישומים של כלל ביטוח ומשרת את עשרות אלפי הלקוחות, סוכני הביטוח ועובדי החברה
חברת כלל ביטוח השלימה בימים אלו פרויקט שדרוג אבטחת מידע רוחבי וחוצה ארגון. החברה בחרה, שוב, בטכנולוגיית אבטחת המידע של F5 שכוללת ניהול גישה מאובטח, חומת אש אפליקטיבית (WAF) ופתרון נגד הונאות מקוונות. בנוסף, שידרגה החברה את כלי איזון העומסים שלה והטמיעה את הדור החדש של מאזני העומסים של F5. פרויקט השדרוג הינו על רקע הרחבת היקף השירותים הדיגיטליים שכלל מספקת ללקוחותיה, והמעבר לעבודה מרחוק, שדרש גם אבטחת מידע משודרגת המתאימה לרמת הסיכונים ההולכת וגוברת.
פרויקט השדרוג מספק הגנה לעשרות אלפי לקוחות, אלפי סוכני ביטוח ועובדי החברה לצרכי התחברות מאובטחת מרחוק וגישה מאובטחת לתיקי הלקוח, ולמידע מקצועי. הפרויקט החל לפני כשלושה חודשים והסתיים בימים אלו, בשיתוף פעולה עם חברת 2BSecure (מבית מטריקס).
במסגרת הפרויקט הוחלפו מערכות אבטחת המידע בפתרון חומת אש אפליקטיבית שלF5 – Advanced WAF – המאפשר אבטחת יישומים, כולל אנליזה התנהגותית, למידת מכונה, הגנת בוטים פרואקטיבית והצפנת מידע רגיש בשכבת היישומים. הפתרון מספק מענה למספר תרחישי התקפה, מצמצם משמעותית את הסיכון ומספק הגנה מפני התקפות אוטומטיות והתקפות מניעת שירות אפלקטיביות מסוג L7 DDOS. בנוסף, הוטמע פתרון F5 BIG-IP LTM המאיץ העברת יישומים בסביבות הדטה סנטר והענן.
תמיר גבאי מנהל מחלקת תקשורת, סייבר וטלפוניה בכלל ביטוח אמר כי: "פרויקט השדרוג אפשר לנו לקבל דור חדש של אבטחת מידע שיודע להתמודד עם תעבורת רשת הרבה יותר גדולה, מהירה ומאובטחת יותר. המהלך שבוצע לפני פרוץ הקורונה אפשר לחברה להיות מוכנה להתמודד עם העומסים שנוצרו עם פרוץ המגפה גם מול משתמשים הפנימיים וגם החיצוניים".
סורין בויאנגו, מהנדס פתרונות ב-F5 הוסיף כי: "הבחירה של כלל לשדרג את תשתיות אבטחת המידע שלה בטכנולוגיה המובילה של F5 היא תוצאה של שביעות רצון מתמשכת ועבודה משותפת רבת שנים. העיתוי של פרויקט השדרוג הוכיח את עצמו בצורה מידית, לשביעות רצון החברה. כלל ביטוח מצטרפת לעשרות לקוחות גדולים של F5 שנהנים מהגנה מלאה על היישומים שלהם".
במסגרת ההתקשרות בין החברות הוסכם כי EN ישראל תהיה אחראית להפצה של פתרונות Infinidat לשוק הישראלי, תיקח חלק בהכשרת המשווקים ובהדרכות ללקוחות ותתמוך במערך המכירות המקומי של החברה.
השלימה, בימים אלו, פרויקט מקיף לשדרוג תשתיות אבטחת המידע שלה. הפרויקט מספק הגנה מלאה על כלל היישומים של כלל ביטוח ומשרת את עשרות אלפי הלקוחות, סוכני הביטוח ועובדי החברה
בעקבות פרסום דו"ח STKI: בית התוכנה Comm-IT מדורג כספק Tier 1 בישראל בקטגוריות IoT Implementation וב- Cyber Security Managed Services. בנוסף, דורגה Cloud Valley, חברת בת של CommIT, כספק Tier 1 בקטגוריית Cloud PaaS and IaaS Implementation & maintenance
מערכות ERP אפשרו לארגוני תעשייה רבים להמשיך ולפעול ולשמר את העסק בתקופת משבר הקורונה באמצעות תהליכי אוטומציה, יכולת גישה ועבודה מרחוק ובקרות על קו הייצור בזמן אמת. ארז רבני, מנהל מחלקת שירות לקוחות ב-Intentia, מספק במאמר שלוש תובנות לספקי ה- ERP כיצד לשדרג את השירות שלהם בתקופה זו כדי להיענות לדרישות החדשות.
יותר מ-2,000 דיווחים של בנקים ברחבי העולם על העברות כספים חשודות הודלפו, וחשפו, לכאורה, כיצד צפון קוריאה העבירה כספים דרך בנקים אמריקניים, מקורב לפוטין התחמק מסנקציות בעזרת בנק בלונדון, ובנק אמריקני אפשר העברת מיליארד דולר למאפיונר. במסמכים ישנם גם מאות דיווחים מבנקים בישראל.